Veelgestelde vragen

Tickets

 

Waar kan ik een kaartje kopen?

U kunt op aanvraag een voorstelling bestellen. Stuur ons daarvoor een mailtje via het contactformulier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een voorstelling kort te sluiten.

Ik wil graag een voorstelling cadeau doen aan een ander. Kan dat?

Zeker! Dat kan op dezelfde manier als een aanvraag voor uzelf. We kunnen de levering van de voorstelling ook geheim houden voor de ontvanger, u hoeft er alleen maar voor te zorgen dat de ontvanger op het juiste moment thuis is.

Wat is het 'Kaartje voor een ander'?

Met dit kaartje koopt u een blanco kaartje die wij vervolgens kunnen doneren aan iemand die zelf onvoldoende middelen heeft om een kaartje te kopen. Het is mogelijk om terugkoppeling te krijgen over de ontvanger van dit kaartje indien de ontvanger daar toestemming voor geeft. 

Ik heb een kaartje, wat nu?

Na de aankoop van een kaartje wordt u gebeld door de productieleider van de voorstelling. In dit telefoongesprek wordt besproken wat u kunt verwachten bij het ontvangen van een acteur aan uw deur. In dit gesprek bespreken we ook op welke wijze dit corona-veilig kan. 

Indien u een kaartje heeft gekocht om cadeau te geven, nemen we contact op met u, de besteller. In dit gesprek nemen we wederom door wat de ontvanger kan verwachten en kunt u zelf bepalen in hoeverre u aan de ontvanger prijsgeeft wat er gaat gebeuren. Zorg er natuurlijk wel voor dat de ontvanger op het juiste moment thuis is!

Bezorggebied

 

Wat is jullie bezorggebied?

We kunnen in heel Nederland voorstellingen bezorgen. In Amsterdam (postcodegebied 1011 - 1099) is dat vrij van verzendkosten. Buiten Amsterdam worden reiskosten op de kosten van de voorstelling gerekend.

Ik woon in een andere stad. Komen jullie binnenkort ook naar mij?

We hebben de ambitie om met Acteur aan de Deur door te groeien naar een landelijk platform waarmee we met verschillende acteurs uit verschillende steden zonder reiskosten kunnen leveren. Houd onze website en socials in de gaten om op de hoogte te blijven.

Corona

 

Hoe zit dat met de coronamaatregelen bij Acteur aan de Deur?

We zijn een bezorgdienst en bezorgen contactloos. Onze acteur blijft op 1,5 meter afstand en de voorstelling speelt bij voorkeur aan uw deur. Na het boeken van een voorstelling nemen we telefonisch contact met u op over de manier waarop we uw en onze veiligheid kunnen waarborgen.

Ik heb een voorstelling geboekt, maar heb plotseling corona-gerelateerde klachten. Wat nu?

Neem direct contact met ons op per mail of via het telefoonnummer waarmee uw boeking is doorgesproken. We kunnen dan samen zoeken naar een alternatieve speeldatum of een andere gepaste afhandeling.

Wat als de acteur corona-gerelateerde klachten heeft?

Helaas moeten we dan de voorstelling verplaatsen. We nemen contact met u op om te zoeken naar een alternatieve speeldatum of een andere gepaste oplossing.

Veiligheid

 

Hoe gaan jullie om met de veiligheid van de acteurs?

Helaas leven we in een tijd waarin we rekening moeten houden met wat er mis kan gaan wanneer we iemand naar de woning van een onbekende sturen. We hebben maatregelen getroffen waardoor we gedurende de voorstelling in direct contact staan met onze acteurs. Indien er een onveilige situatie ontstaat, zullen we dan ook ingrijpen. Bovendien zijn de wijkagenten op de hoogte van dit project.

En hoe zit het met mijn veiligheid?

Nadat u een kaartje heeft besteld, neemt de productieleider contact met u op over het verloop van de voorstelling.  Hierbij spreken we over wat u globaal kunt verwachten van de opzet van de voorstelling. Indien u zich toch ergens onprettig bij voelt, kunt u contact opnemen met de productieleider of met ons per mail om dit nader te bespreken.